Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
placený obsahKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
(Jaroslav Bednář)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
(Jaroslav Bednář)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
(Jaroslav Bednář)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
(Jaroslav Bednář)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
(Jaroslav Bednář)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma