Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

placený obsah

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
 (Jaroslav Bednář)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
 (Jaroslav Bednář)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
 (Jaroslav Bednář)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
 (Jaroslav Bednář)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
 (Jaroslav Bednář)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma