Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Jazyk v reklaměKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hedging v politickém diskursu: jazyk Brexitu
(Petra ŘÍHOVÁ)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//1y7jtg// | Učitelství pro základní školy / UČ AJ a lit. ZŠ14 navazující | Práce na příbuzné téma
Substandardní jazykové prostředky v internetovém diskursu ruské mládeže
(Klára Ambrožová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c8i8g/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Hudba v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
(Jana Vaňková)2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//u589bc// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Tereza Dufková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e8w0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum vlivu jednotlivých druhů reklamy na specifické cílové skupiny
(Nastasiya Tsvyk)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h9n7l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Aleš Láník)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wutqb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv hudby v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
(Alena Hladíková)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7313 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Aleš Láník)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jpzv1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Lenka Jíchová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhxiw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Barbora Čížková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9pvn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma