Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní rozhodovací proces českých spotřebitelů při nákupu automobilů
(Adéla Mořkovská)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//b52fyb// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Barbora ONDEROVÁ)2024, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6zq11x// | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů
(Nela Vaculčíková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7cr3g7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces při výběru seznamovacího portálu
(Nikola Prášilová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jzwsv4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
(Šárka Krásová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tc2bz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
(Radka NEČASOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yis1tj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
(Radka Nečasová)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mieeej// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
(Linda Krejčová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aoe6p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix vybraného subjektu
(Martina Haisová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kce9b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
(Gabriela Mičková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqvs6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma