Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
(Diana Rilscaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82125 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Quantitative analysis of TLS certificate validity on the Internet
(Radim Podola)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l47tp/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
(Anitta Mathew)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/gflwk/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
(Nikita Yuskov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
(Maria Bykova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Adam Steger)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi79x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
(Benoy Porathukaran Luiz)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/y89mp/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Samed Sentürk)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lwa01/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma