Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
(Narek Arzumanyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Destinace České Švýcarsko a její význam pro cestovní ruch v Ústeckém kraji
(Radek Vonka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d3zfl/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
(Michaela Poláčková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93054 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Porovnání nízkonákladových leteckých společnosti v Rusku a v zahraničí.
(Andrey Polyakov)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84053 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Letecká doprava ve střední Evropě
(Lukáš Ponechal)2008, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dbkpr/ | Geografie a kartografie / Sociální geografie | Práce na příbuzné téma
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
(Jana Boháčková)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bn6wt/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
(Narek Arzumanyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Internetové vyhledávače letenek a nízkonákladový model letecké dopravy
(Miroslav Polívka)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69908 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
(Narek Arzumanyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma