Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
 (Narek Arzumanyan)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Destinace České Švýcarsko a její význam pro cestovní ruch v Ústeckém kraji
 (Radek Vonka)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/d3zfl/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
 (Michaela Poláčková)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/93054 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma

Porovnání nízkonákladových leteckých společnosti v Rusku a v zahraničí.
 (Andrey Polyakov)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/84053 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Letecká doprava ve střední Evropě
 (Lukáš Ponechal)

2008, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dbkpr/ | Geografie a kartografie / Sociální geografie | Práce na příbuzné téma

Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
 (Jana Boháčková)

2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bn6wt/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma

Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
 (Narek Arzumanyan)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Internetové vyhledávače letenek a nízkonákladový model letecké dopravy
 (Miroslav Polívka)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/69908 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
 (Narek Arzumanyan)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)