Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
(Lucie Pelcnerová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r35ba/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
(Lucie Pelcnerová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r35ba/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
(Lucie Pelcnerová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r35ba/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Eliminace rizik nákupu na slevových serverech
(Eliška Bouchalová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1hpc65// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza slevových portálů z pohledu firem a zákazníků
(Nikola Ječmínková)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//kowx7y// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
(Martina CHAROUZKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//19o9mk// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
(Patricie Vindušková)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//m2kqgz// | Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
(Lucie Pelcnerová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r35ba/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace včetně projektové studie
(Tereza Maršálková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/h9t4y/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů
(Eliška Žebráková)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/106051 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma