Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PenetraceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Jan Vala)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z90e0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
(Milan Vlk)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z69yw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama, měření účinnosti reklamy
(Martin Žemlička)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4946 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
(Eliška Kerhartová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88308 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Ivana Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iuw9c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
(Richard Fajtl)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gk26o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Samuel Peter Yvan Salaj)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/izggi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Martin Vlach)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q5yjr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Tomáš Resler)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cy3xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
(Richard Fajtl)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gk26o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma