Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Ilya Abdrakhmanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt6wm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Rebranding and Marketing Communication
(Kseniia Pidgorna)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpdez/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Christian Haubenwaller)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pqh0j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Alexandra Nam)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ac22b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Sugandha Tikoo)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9p3g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
(Daryna Kosse)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n18q9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
(Klára Valentková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e12ci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
(Adéla Křepelová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/am3a6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
(Leontýna Záhorová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyol/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma