Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
(Jakub Vreštiak)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/nwnkm/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic
Marketing mix analysis of a company
(Aida Saidova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a9vlv/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
(Martina Lachmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id//r9vjfl// | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Theses on a related topic
Investigation into Impacts of Promotion Mix - Case Study of Crown Worldwide
(Lidija Stojmirovic)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7vbgwo// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
(Lucie Chrástecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ngvm3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
(Aneta Jirešová)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mvbch1// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Vyhodnocení propagace vybraného produktu v rámci obchodní strategie podniku
(Markéta Hakenová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//tx2zie// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Theses on a related topic