Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství
(Jiří Hrdlička)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72075 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Nezávislé finanční poradenství a psychologické aspekty prodeje a nabídky finančních produktů
(Petra Háčková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qpxyq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zpracování podnikatelského záměru na založení kanceláře finančního poradenství
(Milan Košárek)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//c105v3// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování na trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost OVB Allfinanz, a.s.
(Jana Látalová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51060 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
(Soňa Prošvicová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44011 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy
(Markéta Humlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11552/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma