Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 14 prací)
Zpřístupnění Arnoldovy vily v rámci festivalu Open House Brno 2020
 (Adam Lyčka)

2020, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/sso8c/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

T: JANA VRÁNOVÁ – 50 let kurátorské praxe v Domě umění města Brna a realizované fotografické výstavy (1972–2022)
 (Martina Koubková)

2023, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/u2tbi/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma

Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
 (Michaela Křivá)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
 (Michaela Trňáková)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nv995/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Muzejní edukace seniorů zaměřená na výtvarné umění. Návrh edukačního programu pro Muzeum města Brna
 (Sabina Sigmundová)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/k5ywl/ | Muzeologie / | Práce na příbuzné téma

Profesní uplatnění žen v kulturních institucích města Brna
 (Kristýna Jirmannová)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/au6rt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
 (Kristýna Schwarzová)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
 (Alena Procházková)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/daj2z/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma

Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
 (Libuše Pečenková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
 (Kateřina Luxová)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m7j3v/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 14 prací)