Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingov%C3%BD%20v%C3%BDzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum v bankovnictví pomocí metody Mystery shopping
(Sarah AL HAMESHA)2019, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5jcwcl// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Využití metody Mystery Shopping v průmyslovém podniku
(Lucie Jelínková)2019, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/86ig59/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
(Josef Chrást)2022, Disertační práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l0whx/ | Kartografie, geoinformatika a dálkový průzkum Země / | Práce na příbuzné téma
Marketing Management and marketing planning
(Tatiana Guselnikova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yakah/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Marketing research for new product launch
(Aigerim Sultanalieva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5igm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Quantitative marketing research
(Mark Ratilla)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h61l6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
(Ermela Likaj)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/svoqv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující proces budování značky
(David Cvrkal)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k4c6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky
(Anna Lžičařová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q2rh7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces budování kariéry zaměstnance
(Lenka Trepešová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oft3c/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma