Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový výzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Jakub Kučera)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opqpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Techniky marketingového výzkumu
(Hana AUTERSKÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//8h22jx// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
(Tereza Kvášová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dvl1m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodologie a metody výzkumu marketingové komunikace
(Kristýna Mrkvová)2020, absolventská práce, Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
• http://theses.cz/id//2pe66x// | Veřejnosprávní činnost / | Práce na příbuzné téma
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
(Miroslav Běloch)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kxbfa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně
(Klára Jelínková)2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//fo140m// | Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru | Práce na příbuzné téma
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
(Tereza Míková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cqtl2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití metody focus group v marketingovém výzkumu
(Lucie Šebková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p2j82/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pokročilé statistické metody v marketingovém výzkumu
(Petr Sladký)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e0bto/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
(Lucie Tomášková)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/fpr2ph/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma