Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitální marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
(Thi Gia Khanh Ong)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nlxfly// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
(Egor Demtsev)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90023 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Využití digital signage v marketingové komunikaci
(Eva Jášková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lg281/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
(Barbora Kašparová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e6hji/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Úloha nových médií v pořadu Hyde park České televize
(Aleš Winkler)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xcf4h/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Rozhlas jako nové médium: remediace Českého rozhlasu v prostředí internetu
(Alena Obrátilová)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aip9l/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Remediace internetových mediálních formátů – kontext česko-slovenského kreativního průmyslu
(Sandra Jiroušková)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uvi8t/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma