Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ABCDE, socioekonomická, klasifikace, cílových, skupinKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
(Veronika Lajnerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypizm/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
(Lucie Guzyová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nttny/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum uvedení nového mobilního telefonu na trh.
(Stanislav Lyčka)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//07bbmg// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v praxi
(Jan Cikrt)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/fnujs/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
(Vladislav Hypš)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u90yo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Jakub Kučera)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opqpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
(Mária Gregušová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqx6o/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
(Vladislav Hypš)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u90yo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
(Veronika Lajnerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypizm/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
(Jiří Formánek)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jvmwp/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma