Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Ladislav SutnarKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ladislav Sutnar a jeho reklamní tvorba
(Ekaterina Kabanova)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fcg85/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Empowering Cancer Patients through Personalized Information: User-Centered Design of an E-Health System
(Marko Řeháček)2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ggqw5/ | Vizuální informatika / Grafický design | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
(Anna Martynushkina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k6hda/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
(Lenka Fibichrová)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//iu943m// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma