Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Company's strategy of marketing communications
(Sandhiya Suresh)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1o5a/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané prodejny
(Nela Jurygáčková)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xk7eb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané společnosti
(Terezie Kowolowská)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/g2n9x/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
(Tomáš Bosák)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/qqgdr/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix v sektoru služeb
(Martin Koudelka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/y36zt/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Elizaveta Zigulia)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chqs4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
(Nikita Yuskov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
(Miroslav Šebesta)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69841 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma