Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Instore marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka
(Petra Škopková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gh4li/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele
(Tomáš Děd)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75834 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a reklama
(Petra Svobodová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0qka/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing
(Jan Kříž)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uyqg6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
(Kristýna Hörnerová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uowoj/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
(Nikola Jarolímová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46264 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma