Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
archetypKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
(Tereza Strychová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ealch/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
(Tereza Strychová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ealch/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení
(Linda Dvořáková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/acy3w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích
(Tereza Strychová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cy0xj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
(Tereza Strychová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ealch/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Lord of the Rings from the Perspective of Archetypal Theory
(Karolína Pretschová)2020, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vn6md/ | Filologie / Angličtina (jednooborové) | Práce na příbuzné téma
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
(Tereza Strychová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ealch/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
(Tereza Strychová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ealch/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Viktoriia Radionova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5kfm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
(Denisa Hustolesová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/io2bj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma