Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh komunikační kampaně pro zvýšení povědomí nové regionální značky.
(Michal Maršo)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//rgpehl// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
(Tereza Chlumská)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s8eys/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Monika Zárubová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yhoah/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
(Soňa Danihelová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cc2mnc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Petra Podařilová Havlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yqwm8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma