Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
(Daniel Šlais)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5486/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Koncept hromadného nakupování na internetu
(Klára Klimentová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34897 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
(Martin Vebr)2012, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/ze0ee/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
PODNIKATELSKÝ PLÁN – SLEVOVÝ PORTÁL
(Zdeněk Wenzl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59014 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
PODNIKATELSKÝ PLÁN - SLEVOVÝ PORTÁL
(Zdeněk Wenzl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30933 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
(Nikola Svobodová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31267 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
(Jakub Zelenka)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hl996/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
(Zuzana Vrajíková)2017, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/b59gk/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Placená reklama na Facebooku
(Zuzana Vrajíková)2015, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/t17nk/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
(Kryštof Holub)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80749 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma