Theses on the same topic (having an identical keyword):
VRECKOKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Fyzikální simulace ve virtuální realitě
(Gabriela Pacáková)2020, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//b31mw7// | Informační technologie / | Theses on a related topic
Fyzikální simulace ve virtuální realitě
(Vojtěch Grünseisen)2016, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//qyldke// | Informační technologie / | Theses on a related topic
Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
(Martin Pruška)2013, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x6809/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Theses on a related topic
Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
(Martin Pruška)2013, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x6809/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Theses on a related topic
Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
(Martin Pruška)2013, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x6809/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Theses on a related topic
Editor strunových soch ve virtuální realitě
(Martin Bezděka)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z4mjv/ | Informatika / Počítačová grafika | Theses on a related topic