Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Životní způsobKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
(Jana Bezačínská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/avvtw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
(Anna Shumeiko)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h1wqr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
(Jan Štefina)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jutgh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Životní způsob okrajových sociálních skupin
(Jana Králová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fbp0j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okrajové sociální skupiny (kultury)
(David Žák)2006, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dfoav/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce
(Kristýna Ondroušková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ya2ef/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
(Lucie Želenská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bf431/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování specifické sociální kategorie
(Matěj Soukal)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73826 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
(Barbora Marešková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78152 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Amina Dauzova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kkla9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma