Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
place brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji
(Lenka ŠOLCOVÁ)2013, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//fl4z7z// | Geografie / Geografie - Španělský jazyk a literatura (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna
(Barbora Janoušková)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/io016/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Branding destinací cestovního ruchu v Jihočeském kraji
(Jiří NOVÁK)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//cl8su2// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
(Jitka Podzemská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
(Adéla Šrámková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79565 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Možnosti využití tradice výroby keramiky pro city branding města Rakovník
(Otakar Šubrt)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91757 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji
(Lenka ŠOLCOVÁ)2013, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//fl4z7z// | Geografie / Geografie - Španělský jazyk a literatura (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
Branding organizace destinačního marketingu
(Zbyněk HLOUS)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//u23p3v// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Literary Tourism and Destination Branding in Castilla-La Mancha Region
(Veranika Zheshko)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10307 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Nation Branding of Developing Countries
(Veronica Sendrea)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44383 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma