Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
International Direct Marketing of the selected company
(Laura Hošek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0cyt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
(Nikita Bubnov)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gav8e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
(Martina Wimmerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f67zs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zlepšení používání nástroje on-line direct mail v oblasti B2B
(Iva Blechová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vfh7sq// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Analyzing direct mail letters as a genre: their functions & structures
(Daniel KAPINOS)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//t1qwu8// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Genre Analysis of Selected Direct E-mail Newsletters
(Jaroslava KOŘENÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//6zxgz5// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Vývoj direct mailu v digitálním věku
(Jakub Oth)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lifp8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza efektivity direct-mail kampaní na příkladu neziskové organizace Světlo pro svět, o.s.
(Zdeněk Kolman)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/67599 | Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství | Práce na příbuzné téma
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
(Martina Wimmerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f67zs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
(Karolína Krupková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8rqn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma