Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
HédonismusKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
(Friedmannová Friedmannová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/re09f/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
(Andrea Horňáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dt43a/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Religious practices in the consumer society: Towards healthy, sustainable and spiritual practices. An analysis of the maintenance of religious practices in Japanese mountains
(Zuzana Malá)2017, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t49nn/ | Filozofie (čtyřleté) / Religionistika | Práce na příbuzné téma
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
American Consumerism of the 1950s and the Beat Generation
(Barbora Bičišťová)2020, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//4mbldl// | Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice | Práce na příbuzné téma
Hédonistická nebo prestižní spotřeba?
(Kateryna Oliynyk)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uu5pa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba a její vliv na chování spotřebitele
(Vitaliia Koltsova)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//z9udv1// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Prestižní nebo hédonistická spotřeba?
(Hugo Trkal)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g3o60/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma