Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand building značky Vasky
(Tereza Škodíková)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t1a745// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Brand management vybrané značky
(Lenka Schejbalová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23279 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
(Kateřina Derflová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72605 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Brand Management of Tchibo
(Marco Hodul)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69151 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
(Ondřej Krnáč)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86493 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Bausparen und seine Tradition auf dem deutschen und tschechischen Markt am Beispiel der Bausparkasse Wüstenrot / Stavební spoření a jeho tradice na německém a českém trhu na příkladu stavební spořitelny Wüstenrot
(Monika HOŘAVOVÁ)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//dadvpy// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
(Klára Valentková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1tfw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
(Kristýna Kepková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucqsz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti využití tradice výroby keramiky pro city branding města Rakovník
(Otakar Šubrt)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91757 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma