Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CalzedoniaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
(Pavel Kratochvíl)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkrqj/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
(Alžběta Lyková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5zm2i0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
(Milan KOCÁB)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//u3c94y// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
In-store marketing ve vybrané prodejně
(Žaneta ZAJÍČKOVÁ)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//qznnqh// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivita in-store marketingu
(Gabriela Turková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/plakf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
(Simona Berková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92708 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
In-store komunikace ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
(Jitka Procházková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26153 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
(Lucie Mádlová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjns6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
(Nicole Procházková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//ju822a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
(Lucie Mádlová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjns6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma