Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
(Monika Bačová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2hq5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
(Andrea Barrett)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2k17/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Adam Trůbl)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8f02/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
(Klára Galušková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//hymi4o// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
(Tomáš Vejrosta)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jgx2hr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
(Sayanti Shaw)2023, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//miatm2// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka
(Anna Ryklová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gdl8z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka
(Anna Ryklová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gdl8z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma