Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšeníkonkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.
(Lenka Neuwirthová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t2qls5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Volba prezidenta 2013 /dopad volebních kampaní
(Magdalena Ragauerová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mw5bf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
(Lucie Prokopová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eimi5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
(Barbora Válková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vl5tla// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí
(Vladimír Špringl)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//0o94qj// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Theses on a related topic
Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z
(Gabriela Kolářová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//legobw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
(Petra Němečková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tnipy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh
(Kateřina Nováková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19504 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
(Indira Dairova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwf80/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic