Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
(Martin Ročárek)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kx1sr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace ve firmě
(Lenka Spiříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1e8t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Zuzana Matějková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y7uvs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza účinosti nástrojů komunikace se zákazníkem
(Miroslava Padrtová)2012, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hetz6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
(Patrik Fingr)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zbq9u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace se zákazníky firmy Baťa v meziválečném období
(Eva Bazgerová)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ry79j/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
(Klára Sierra)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u9v76/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
(Tereza Pidrmanová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qc56z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
(Petra Lesáková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v3787/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Jana Olšovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jocd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma