Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CRM koncepceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti
(Soňa ZELINKOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lzkc7c// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.
(Marcela DŮBRAVOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vz5mh3// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy for Large Enterprise
(Riyas Kuniyil)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fghbs/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
(Dmytro Husiev)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lmlfe/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Internationalisation of business and global marketing
(Munira Iadgarova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qcgo5/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
(Xiyue Zhang)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y067k/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Finanční řízení podniků ve vztahu k Průmyslu 4.0
(Petra Smetáková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/e18ka/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
MS Dynamics CRM v nadnárodní společnosti
(Jan Moravec)2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/j2f1n/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o.
(Petra Hochmanová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c7xlr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
(Jan Štosek)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oh6s2/ | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma