Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
psychologie reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
(Michal Kožešník)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/my45m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
(Petra Vojarová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tuhxr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití psychologie reklamy ve firemní strategii
(Jan Borůvka)2009, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//7dpvwa// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy v politické kampani
(Sebastian Kemel)2018, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//hm4vjn// | Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii | Práce na příbuzné téma
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
(Veronika Líšková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jwzrw8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychológia reklamy - Vplyv reklamy na dieťa
(Barbora BUČKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lo4l9y// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
(Veronika Líšková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jwzrw8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímanie reklamy určitým segmentom spoločnosti (vysokoškolák, žena na materskej)
(Martina Cseriová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/6910/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama - lexikálny fenomén
(Andrea Michajlová)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m2rdt/ | Filologie / Slovenský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry
(Natália Sečányová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//2sh7nc// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma