Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Vodafone, Czech, Republic, a.s.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
(Michaela Gavendová)2015, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bxvskj// | Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě | Práce na příbuzné téma
Prodejní komunikace v závislosti na poskytovaném produktu se zaměřením na telekomunikace (s důrazem na standardizované komunikační postupy)
(Kristýna Hušáková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x3pm1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
(Marek Nejman)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rxpmu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
(Luděk Hrdlička)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hb3rf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
(Pavlína Jirků)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ala6r/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma