Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Corporate identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
(Hana Chmelíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l30mr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public Relations v Technickém muzeu v Brně
(Vian El-Talabani)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t9eww/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Public relations festivalu Advik
(Lucie Číryová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i2oif/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Media relations a mediální obraz Masarykovy univerzity
(Tereza Knířová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i4fs0/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
(Matěj Kůrečka)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s1kje/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Komunikace EU k Západnímu Balkánu
(Kristýna Hrochová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82984 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Multižánrový festival v přelomové době. Festival Na cestě v letech 2019-2020
(Lenka Kendeová)2022, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/azii0/ | Dramatická umění / Kulturní dramaturgie se zaměřením na divadlo | Práce na příbuzné téma
Hudobný festival- prípadová štúdia Medzinárodný folklórny festival Myjava
(Jakub Cilík)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86505 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
(Barbora Toiflová)2023, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/y36wg/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní folkorní festival Soláň - 4. folklorní festival Soláň 2011
(Libuše Holišová)2012, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/vdxfo/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma