Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
(Tomáš Janák)2019, Diplomová práce, České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//no8ljw// | Elektronika a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Interní komunikace v režime Home Office
(Jan Kříž)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zeh53/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
(Karin Hyblerová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zrnps/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
(Karel Pulgret)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//x1n0i6// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
(Johanka Marková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//u1481x// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
(Lucie Putryk)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//lnyth5// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
(Zuzana Pajerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//h7ptya// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
(David Dvořák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ej6t3y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tvorba mediální strategie pro vybranou společnost
(Emil Cienciala)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c06fuo// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
(Kryštof Wágner)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//flw5uc// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma