Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kosmetická značka Kiehl’sKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh
(Zuzana Benešová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/edm3e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
(Wael Hannachi)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88050 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Řízení marketingové komunikace na sociálních sítí při uvádění nového produktu se zaměřením na Facebook a ŠKODA AUTO, a. s.
(Jakub Krupka)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//gpolro// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Proces založení a uvedení nové značky na trh
(Kristýna Dufková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/say6k/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketing of an interior furnishing company, and launching a new brand into the market
(Jitka Němečková)2010, Diplomová práce, Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jcexdo// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The impact of personal image on the brand
(Daria Liashenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ept2q/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
(Diana Rilscaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82125 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
The impact of social media marketing on brand loyalty
(Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tu34f/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
(Ekaterina Samoylova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma