Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kosmetická značka Kiehl’sKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
(Anastasiia Kolomieiets)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wp0b5/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic
(Ksenia Sychevskaya)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74819 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky Kiehl's se zaměřením na udržitelnost
(Barbora Dembická)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88755 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Market launch strategy of the brand Kiehl´s
(Dominika Hartová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48080 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh
(Zuzana Benešová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/edm3e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma