Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
(Josef Šopík)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4399 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
(Kristýna Zbrojková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vu5mo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity a corporate image značky PRIM
(Barbora Janečková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15749 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikační kanály v pojišťovnictví
(Petra Nečasová)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pjb88/ | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Propagace SMART aplikace Munipolis jako součást úpravy komunikačních kanálů obce dle občanských potřeb
(Tomáš TOCAUER)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//37p144// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Public relations vybrané neziskové organizace
(Veronika Hašková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/obyq0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
(Klára Bártová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ks6q5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Public relations a politické strany
(David Janda)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rnmoz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
(Hana Chmelíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l30mr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
(David Vořechovský)2023, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/e87wul/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma