Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelské, etnocentrické, tendenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vstup firmy pôsobiacej v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru na zahraničný trh
(Jaroslav Bednár)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//g3dcpx// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Potenciál ekologického segmentu pracích a čistících prostředků z pohledu category managementu
(Ladislav Fila)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76038 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
(Veronika Šilhanová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bgf9c/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
(Grace Edward Mbwiga)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92669 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
(WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE)2013, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j7qwyt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
The Global Consumer Ethnocentrism
(Sofiko Momtselidze)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kd452/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
(WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE)2013, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j7qwyt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
(WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE)2013, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j7qwyt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma