Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

spotřebitelské, etnocentrické, tendence

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vstup firmy pôsobiacej v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru na zahraničný trh
 (Jaroslav Bednár)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//g3dcpx// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma

Potenciál ekologického segmentu pracích a čistících prostředků z pohledu category managementu
 (Ladislav Fila)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/76038 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
 (Veronika Šilhanová)

2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bgf9c/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
 (Grace Edward Mbwiga)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92669 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma

Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
 (WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE)

2013, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//j7qwyt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

The Global Consumer Ethnocentrism
 (Sofiko Momtselidze)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/kd452/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
 (WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE)

2013, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//j7qwyt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
 (WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE)

2013, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//j7qwyt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma