Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnoceníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza činnosti rezervačního oddělení luxusního 5* hotelu v Praze
(Yekaterina Piyagina)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5202/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Yield management: plánování kapacit ve službách
(Tereza Šebková)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ar1zm/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
(Hana Štamberková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/quprk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management
(Tereza Otčenášková)2010, Diplomová práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM713 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
(Pavla Sklenářová)2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7976 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma