Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ČeskoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Branding destinácií cestovného ruchu v Európe – komparatívna analýza
(Erika Baksová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/e2x8t/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Branding organizace destinačního marketingu
(Zbyněk HLOUS)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//u23p3v// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Projekt rebrandingu destinační značky České republiky: příčiny, průběh a srovnání s destinační značkou Slovinsko
(Markéta Diblíková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39077 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
(Arsen Samvel Jomardyan)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0af4qk// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
International Student Recruitment, Brand Amplification, and Student Retention Initiatives in Higher Education
(Deepak Sunil Kumar)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/lymbh/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Identita 2. generace mladých Vietnamek a Vietnamců žijících v České republice
(Lucie Hubertová)2016, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k1agx/ | Psychologie (čtyřleté) / Vývojová psychologie | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
(Viktória Hurajtová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yclz4/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
(Jan Herzig)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/laijt/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
(Jiří Krov)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m257q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Národní identita v mezinárodních vztazích a její vliv na ekonomickou prosperitu zemí: komparativní analýza České a Korejské republiky
(Natálie Češková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89133 | Mezinárodní studia a diplomacie / | Práce na příbuzné téma