Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(David Sobotka)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ajjo9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Šárka Horynová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l8y2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(David Sobotka)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ajjo9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cena produktu jako součást budování image
(Petra Píšová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qmu5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt a cena)
(Jana Heralová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14199 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma