Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fotografieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Příprava a realizace projektu série reklamních fotografií k vybranému produktu
(Barbora Nová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pd9hw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Příprava a realizace projektu série reklamních fotografií k vybranému produktu
(Barbora Nová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pd9hw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
(Kristina Jančaříková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4k7r/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
(Petra Lesáková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v3787/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na nákupní chování
(Kateřina Čechurová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kd7lk/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
(Adam Trůbl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uwdve/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cena jako komunikační nástroj
(Karel Kuruc)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/orunt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma