Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
(Denisa Rathouská)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mdukp/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza vybrané organizace
(Lucie Franková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola Sting, o.p.s.
• https://is.sting.cz/th/itdbm/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
(Xin Yao Lu)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83866 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv vnějších faktorů na podnikání v automobilovém průmyslu v České republice: PEST analýza
(Martin Šimon)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91822 | Management / | Práce na příbuzné téma
PEST analýza potravinářského průmyslu Ukrajiny
(Oksana Malona)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82032 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma