Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Tereza Homolková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxkt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Václav Dovolil)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ia38x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Michaela Zverková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/syhhe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Tereza Homolková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxkt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Tereza Homolková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxkt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma