Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Přijímací pohovor z pohledu personalisty
(Thanh Binh NGHIEM)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//hypdms// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
"Lidské zdroje/Personální útvar" může být strategický pro řízení organizace
(Aneta Zastoupilová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gb4he/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Work-life balance v řízení lidských zdrojů organizace
(Hrušková Hrušková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/m3dqn/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Lidské zdroje v organizaci - Řízení lidských zdrojů ve vybraném státním podniku
(Alena Kučerová)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//vwmpw8// | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Efektivita HR procesů dle velikosti organizace
(Kateřina Chudá)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/naomh/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Lidské zdroje neziskových organizací
(Marcela Špačková)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kf0i7/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
(Michala Břusková)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h4nz7/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma