Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CRMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
(Jiří Čadek)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ah70q/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání a rozvoj pracovníků v podniku jako konkurenční výhoda
(Lenka VORÁČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//b52muu// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Veronika Polláková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z6a2d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
(Kristina Harazimová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r0zw4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace a její vliv na posilování konkurenční výhody podniku
(Irena Křížová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o1qt3/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
(Ondřej Kubáček)2016, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//izvknz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Definování konkurenční výhody podniku a její komunikace vůči zákazníkům
(Anna Nikulina)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n3k1v/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
(Lukáš Holeček)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ts7ve5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma